Qui Som?
Qui som
27/06/2019
CelMiranda S.L.U. és una empresa de serveis per a col·lectivitats situada a Alcoletge (Segrià) i nascuda l'any 2003. L’alimentació equilibrada i sana dels infants en centres escolars així com la seua educació correcta i la seua adquisició de bons hàbits durant el temps del migdia i l’hora del menjador són la nostra raó de ser.

Actualment, servim a nou centres escolars de la comarca, tant escoles com llars bressol, amb serveis de càtering i menjadors escolars. Les nostres instal·lacions es troben al municipi d’Alcoletge, si bé el nostre equip humà d’una quarantena de persones es troba distribuït entre el nostre obrador central i els diversos centres escolars en què treballem.
Centres
A més de treballar amb clients de la comarca del Segrià, la matèria primera amb la qual treballem també és de proximitat i els nostres proveïdors principals són productors de la plana de Lleida. La proximitat i un tracte proper tant amb els nostres clients com amb els nostres proveïdors és un factor clau.
![]()
VISIÓ
El nostre objectiu és ser una empresa petita, familiar i de proximitat però que ofereixi un servei de la màxima qualitat.
![]()
MISSIÓ
Oferir una alimentació excel·lent basada en productes de proximitat als infants d’arreu de la nostra zona d’activitat i, si escau, dotar-los de bons hàbits tant en el temps del migdia (activitats lúdiques i hora del pati) i bons hàbits a l’hora de seure a taula. Quant a la gestió de menjadors i monitoratge, l’elaboració d’un projecte de menjador consensuat amb l’AFA, la comissió de menjador, la directiva i les famílies de cada centre, és imprescindible.
![]()
VALORS
- L’INFANT COM A EIX
Tot el nostre procés productiu està centrat en la correcta alimentació dels infants.
- LA PROXIMITAT EN EL TRACTE
Ser una empresa petita i familiar, sense un organigrama complex
- ALIMENTS DE PROXIMITAT I SOSTENIBLES
Treballar amb aliments de proximitat és sinònim de sostenibilitat, ja que els desplaçaments dels nostres proveïdors són molt més reduïts. També és molt més sostenible a nivell de temps, ja que el temps que transcorre des que els nostres proveïdors preparen els nostres productes fins que nosaltres els manipulem es redueix molt més.
- LA QUALITAT I LA TRANSPARÈNCIA
Volem reivindicar el paper de les petites i mitjanes empreses demostrant la nostra capacitat d’oferir un servei d’alta qualitat. Aquesta qualitat, però, és impossible sense el tracte de proximitat amb els nostres clients que hem esmentat i sense ser transparents. Aquesta transparència és la que fa possible que puguem dialogar obertament amb els nostres clients.
- LA COMUNITAT EDUCATIVA COM A CLIENT
Independentment dels aspectes purament contractuals, considerem que els nostres clients són tota la comunitat educativa: el beneficiari final de l’alimentació sana dels infants són ells mateixos, les famílies i l’equip docent de cada centre.
- AMB MARCA DE GÈNERE
De la nostra quarantena de persones de l’equip humà, gairebé totes són dones. La nostra administradora coneix els reptes de ser una dona empresària i en solitari i és per això que la nostra empresa vol reivindicar el paper de les dones en el món empresarial i la societat.